Klantentevredenheid

De klant is onze reden van bestaan. Dus is het evident dat de klant centraal staat in elk deel van onze onderneming. Klantgerichtheid wordt uitgedrukt in voortdurende aandacht voor de kwaliteit van onze dienstverlening, initiatieven die de klantentevredenheid verbeteren en, natuurlijk, de zorg voor producten, diensten en oplossingen die naadloos inspelen op de verwachtingen en noden van onze klanten. We streven er voortdurend naar om klanten toegevoegde waarde te bieden. En onze diensten helpen hen op hun beurt om een betere service te bieden aan hun eigen klanten.

We evalueren voortdurend de perceptie en ervaring van onze klanten om zo de klantenbindingsmechanismen te begrijpen en te bepalen hoe we deze kunnen verbeteren. Het is ook zeer belangrijk voor ons om de klachten van onze klanten te analyseren, zodat we terugkerende tekortkomingen kunnen identificeren en hiervoor structurele oplossingen kunnen implementeren. In de afgelopen jaren hebben we ons ook ingespannen om de ervaring van onze klanten op de voet te volgen via sociale media.

In 2016 bleef de klanttevredenheid hoog en stabiel in vergelijking met 2015.