Duurzaamheid

Onze visie en globale strategische doelstelling zijn erop gericht om duurzaamheid te verankeren in onze bedrijfsprocessen en bedrijfscultuur, om zo ons mission statement van "duurzame groei" waar te maken en erkenning te verkrijgen bij onze stakeholders (klanten, aandeelhouders, regering, werknemers) als een sterk "maatschappelijk verantwoordelijk" bedrijf.

  • Als een autonoom overheidsbedrijf zijn we ook een rolmodel.
  • We willen dat onze klanten weten dat hun brieven en pakjes op een verantwoordelijke manier worden verzonden.  

De thema's die binnen het MVO-programma werden ontwikkeld, werden bepaald na overleg met de stakeholders. We onderscheiden drie belangrijke onderwerpen: People, Planet and Proximity (de mens, de planeet en nabijheid).Andere aspecten die een integraal deel uitmaken van MVO - verbonden met de operationele en financiële resultaten, corporate governance en klantentevredenheid - worden op een disciplinaire-overschrijdende manier behandeld.  Alle acties die we in deze domeinen ondernemen, worden samengevat in de tabel op het einde van onze jaarverslagen.


Planeet

Wij streven ernaar om onze impact op het milieu te verminderen

Medewerkers

We care about our people and engage them

Nabijheid

We are close to the society and emerging needs